با حضور وزیر نفت برترین روابط عمومی ‎های زیرمجموعه وزارت نفت معرفی شدند

سه شنبه هیجدهم آبان ماه 1395

وزیر نفت با اهدای لوح از برترین روابط عمومی‎های زیرمجموعه وزارت نفت قدردانی کرد.

هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت نفت، سه شنبه، ١١ آبان ماه، با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری، معاون وزیر نفت در امور گاز، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و روسای روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت برگزار و از شرکت های برتر در حوزه های مختلف قدردانی شد.
 
برپایه این گزارش، در قالب این جشنواره، شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در هشت محور به رقابت پرداختند و در پایان با نظر کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه، شرکت های برتر معرفی شدند.
 
براین اساس، از میان چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در بخش تبلیغات، شرکت ملی گاز ایران در بخش مطالعات اجتماعی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در بخش های ارتباطات الکترونیک و فرهنگی و شرکت ملی نفت ایران در بخش انتشارات و ارتباطات رسانه ای مقام های برتر این جشنواره را کسب کردند.
 
در بخش کارشناسی، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، منطقه هفت عملیات انتقال گاز به ترتیب مقام های نخست و دوم را کسب کردند و شرکت گاز استان زنجان و شرکت گاز استان خوزستان نیز به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
 
از میان شرکت های استانی، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بخش مطالعات اجتماعی، شرکت گاز استان خراسان رضوی در بخش برنامه ریزی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در بخش انتشارات حائز مقام برتر شدند.
 
از میان مناطق عملیاتی، منطقه هشت عملیات انتقال گاز در بخش ارتباطات الکترونیک، منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز در بخش تبلیغات و منطقه ٦ عملیات انتقال گاز نیز در بخش ارتباطات با رسانه مقام های برتر این جشنواره را کسب کردند.
 
از میان شرکت های تولیدی، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش مطالعات اجتماعی، شرکت پالایش نفت تبریز در بخش برنامه ریزی، شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) در بخش انتشارات، شرکت پتروشیمی نوری در بخش ارتباطات الکترونیک، شرکت پالایش نفت آبادان در بخش تبلیغات، شرکت پالایش گاز بیدبلند در بخش ارتباطات رسانه ای و شرکت پالایش نفت بندرعباس در بخش فرهنگی مقام های برتر را به دست آوردند.
 
از میان شرکت های ستادی، شرکت نفت و گاز پارس در بخش مطالعات اجتماعی، شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش برنامه ریزی، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) در بخش انتشارات، پژوهشگاه صنعت نفت در بخش ارتباطات الکترونیک، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در بخش تبلیغات و شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در بخش های ارتباطات رسانه و فرهنگی حائز مقام برتر شدند.

در پایان این آئین، تابلو فرش پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت ملی گاز ایران و تمبر یادبود این شرکت که از سوی رئیس جمهوری و تعدادی از وزرای دولت یازدهم امضا شده بود به موزه صنعت نفت اهدا شد.

طراحی و تولید : واحد فناوری اطلاعات اداره کل روابط عمومی وزارت نقت

TinyTick 1.1